Misiunea noastra
Intelegerea nevoilor clientilor si dezvoltarea unor parteneriate durabile bazate pe profesionalism si incredere reciproca. Prin implementarea unor solutii IT la cel mai inalt standard de calitate, sa generam cresterea eficientei si productivitatii in activitatea clientului final.
Valorile noastre
Promovam profesionalismul, calitatea si increderea.
Cum procedezi ?
1. Apel telefonic
Poti sa ne contactezi , pentru descrierea problemelor tehnice care le ai. Un consultant tehnic va inregistra datele tale si defectul reclamat la echipamentul pe care il detii si se va face o programare cand echipamentul poate fii adus la service.
2. Diagnosticare
Dupa aducerea echipamentului la departamenul service se va face diagnosticarea echipamentului si stabilirea complexitatii reparatiei
3. Reparare
In urma diagnosticarii defectiunii, reparatia se va face prin inlocuirea de subcomponente noi cu garantie asigurata.
4. Returnarea echipamentelor
Dupa repararea si verificarea echipamentelor acestea vor fii returnate clientului impreuna cu certificatele de garantie ale echipamentelor inlocuite.